Monday, December 2, 2013

腳跛既頭兩日

12月真係返香港最好時候
呢兩日我一粒暮珠都冇暮過
輕輕鬆鬆仲可以著外套帶頸巾 超舒服

what we did on the first two days...
第一日下午落機
放低行李係婆婆家
氣都未抖順就出去銅鑼灣同馮家吃飯
食完飯時差到
馮生同我都話誓死唔返屋企
銅鑼灣夜遊 買咗J想要個隻mask
買咗牙刷之類就搭車返沙田
搭巴士途中我地已經好放心訓著咗
因為知道係總站落車..

今日一早起身 同婆婆去飲茶
而家係香港生活真係要好高EQ
D樓面阿姐個個都炆薑咁
大佬呀 朝早8點就用我既default mode
Ok 佢地贏咗
我唯有係旁邊叫馮生算啦算啦
同婆婆飲完茶
我地就出咗去買電話卡 去銀行之類
搞咗一大輪 決定閒日出旺角幫其他人買嘢
等我趁馮生仲係道又咩住個背郎
買曬要幫人買既嘢
本來再出中環但因為我著錯鞋所以都係掉頭返沙田
返到沙田馮生買曬所有恤衫西褲
我買咗幾本書 買咗部相機
已經累到不得了
再同婆婆買送
返屋企食婆婆煮既愛心晚餐
我已經宣告癱瘓 馮生已經訓咗

聽日...
同婆婆食早晨 去銀行
跟住我地就諗住出中環食我地最最最鍾意食既九記牛腩 行下中環
應該會做指定動作 去睇戲!
聽日決定悠閒地行 唔要再跟香港人既步伐
夜晚約咗我地大學D朋友去灣仔食飯
時日行程就係咁
相後補 再update啦 拜拜