Tuesday, December 3, 2013

今天係星期幾

每次放假都永遠唔知道星期幾
你有冇咁既經歷?
好喜歡呢種忘我既態度
但又好擔心未能籌謀既事情
好矛盾 究竟今日是第幾日假..

今天 原定計劃
只係比預期早起咗身
六點落咗街買奶茶買早餐買雜誌
好有小時候落街幫婆婆買報紙既記憶
之後出咗中環食九記
好好味 我當然係食上湯牛腩伊麵啦
之後帶婆婆周圍行下
同佢去買大戲飛 然後佢就搭車返屋企
而我同馮生就係中環蕩漾咗成個下午
係好多條橋之間穿梭
Landmark, IFC, 總去埋Starbucks六十年代主題店
玩咗成日 夜晚搭丁丁去灣仔同朋友食飯
榮興都幾好食 不過太嘈
我差不多全程要讀唇
所以我地之後去咗附近一間pub再傾計

仲有兩日就去台灣啦
自從流星花園之後我已經好想去
而家終於都去 好感觸
好似實現咗人生其中一個願望咁

唔知點解我地好鍾意俾人問路
我同馮生都覺得好奇怪
乜我地個樣似識路咩..