Thursday, October 24, 2013

T-37Days :: HKG & TPE



仲有37日馮生同我又去旅行啦
香港台灣我們來也!

已經差唔多plan好曬所有嘢
過去呢三個禮拜
俾一位auntie日日whatsapp轟炸我
朝朝晚晚挑戰我既食慾
不過都好 uncle auntie話留返佢地D悠遊卡地圖之類既嘢俾我
等我玩得有經驗D
uncle仲要我去參加旅行團唔好自由行
事源係因為我講笑同佢地講我會帶住一個聾啞人士同一個傷殘人士去
所以佢地擔心我有危險
馮生=唔識聽唔識講國語=聾啞
婆婆=老骨頭唔行得太耐=傷殘
我地冇驚過 一向都好有默契
一定會玩得好開心

馮生,婆婆同我都超級興奮
我地誓要食曬成個台灣

xoxo

..