Thursday, January 23, 2014

愛情麵包


馮生差唔多每一晚都會預備我聽日返工既午餐
雖然金金好易養 但係的確係幾麻煩
話說我就好鍾意食白麵包 但係偏偏就唔鍾意食麵包皮
所以馮生每次都會幫我批走佢


前幾日我係超級市場買咗我好喜歡食既prosciutto
雖然佢薄薄地 但係如果當佢係ham咁夾落麵包既話
食既時候係好難齒出嚟架
一齒就大半塊齒咗出嚟 極度奇怪

有一日放工如常咁坐馮生車時廢up
我講到食lunch時 齒極都咬唔開塊ham
一拉就成塊拉咗出嚟 好彩冇人見到
之後個半份麵包就冇餡 勁齋

今晚我又係見到佢係廚房幫我整緊麵包
點知 發覺批咗皮之外
仲親手幫我將幾塊prosciutto撕碎埋
個一刻 我除咗攬住佢之外我都唔知講咩
佢已經將最好既可以既 都俾哂我啦
而佢 都係冇講嘢 就咁錫咗我一啖

突然間我覺得自己生活係一個超唔現實既現實空間
我有一個咁既童話式伴侶
樣樣事情經過佢雙手都變得幸福簡單
但我地又係存在係一個問題多多既世界裡面
每一日都爲未來而接受挑戰

點都好 係個一刻
我只係好想快D可以食咗枱上面充滿愛與溫柔既三文治
呢份麵包我會記得好耐好耐
多謝你 honey bun..

xoxo

..